Messaging nigdy nie był tak prosty!

dnia

Messaging nigdy nie był tak prosty! Comapi wprowadza nową wersję platformy do omnikanałowej komunikacji operacyjnej i marketingowej.

Komunikacja tekstowa to dziś najskuteczniejszy sposób dotarcia do klienta zarówno z przekazem marketingowym, jak i operacyjnym.  Większość firm, wykorzystując rozwiązania „Messaging” do kontaktu z klientami notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży doręczając swoim kontrahentom wiadomości nie tylko w oczekiwanej przez nich formie, ale także w preferowanym przez nich miejscu dostarczenia.

wordpress

Dostępne w nowej wersji platformy Comapi narzędzia pozwalają na efektywną, dwukierunkową komunikację z klientami przez wiele kanałów – SMS, Facebook Messenger, Web-Chat, App-Messaging, E-Mail, a wkrótce Twitter, WhatsApp, Skype, WeChat, Line i Apple Business Messenger. Wszystko to z jednej, prostej w obsłudze platformy, działającej w chmurze.

Comapi to dużo więcej niż wiadomości SMS. W kolejnej odsłonie swojego rozwiązania, Comapi proponuje cały zestaw narzędzi do zarządzania bieżącą komunikacją z klientami. Trzy z nich, opisane poniżej, stanowią reprezentatywny przykład omnikanałowości
– najważniejszego dziś dla wielu branż kryterium adresującego potrzeby komunikacyjne dzisiejszych klientów.

Więcej informacji na www.comapi.pl. 

hero_

Comapi dla Facebook Messenger

Z Facebook Messenger‘a korzysta już około 1.2 miliarda osób. Co miesiąc, pomiędzy firmami a klientami, wymieniane jest ponad 2 miliardy wiadomości. Wzrost popularności Facebook Messengera oraz innych komunikatorów otwiera nowe możliwości kontaktowania się z klientami poprzez preferowaną przez nich sieć społecznościową.

Comapi wspiera wszystkie rodzaje treści możliwe do przesłania przez Facebook Messenger’a: tekst, obrazki, dźwięk oraz wideo, a także pozwala na przekazanie wiadomości bezpośrednio do komunikatora na aktualnie używane przez klienta urządzenie.

Więcej informacji na https://comapi.pl/facebook-messenger

chat-phones

Comapi Chat

Comapi Chat umożliwia prowadzenie konwersacji z klientami poprzez Facebook Messenger, czat www, wiadomości SMS, e-mail oraz czat w aplikacji. Wszystkie powyższe kanały dostępne są z jednego panelu on-line z przejrzystym podziałem dla każdego klienta.

Funkcjonalność Comapi Chat pozwala na tworzenie dedykowanych zespołów wsparcia (np. obsługa klienta, wsparcie techniczne, obsługa płatności, itp.), co prowadzi do skrócenia czas odpowiedzi na zgłoszenia klientów.

Więcej informacji na https://comapi.pl/chat

broadcast-hero

Comapi Broadcast

Narzędzie przeznaczone jest do masowego wysyłania wiadomości przez wszystkie dostępne kanały komunikacyjne. Wspiera SMS-y, Facebook Messenger’a, Web-Chat oraz umożliwia podłączenie własnej aplikacji. Twitter, WhatsApp, Skype, WeChat, Line i Apple Business Messenger zostaną podłączone w najbliższym czasie.

Różne kanały komunikacji niosą za sobą różne możliwości. Comapi Broadcast umożliwia wykorzystanie każdego z nich w zakresie przesyłania tekstu, linków, obrazków lub gif-ów. Tworzone na bieżąco w systemie profile klientów zawierają historię komunikacji zarówno wychodzącej, jak i przychodzącej, umożliwiając personalizację przekazu i segmentowanie klientów zgodne z aktualnymi potrzebami biznesowymi. Dostępne są również funkcje analityczne oraz narzędzia raportowe.

Do zarządzania całą komunikacją wystarczy integracja jednego API.

Więcej informacji na https://comapi.pl/broadcast